05 септември 2008

DJ Премиер сподели някои неща за дуета на Кристина Агилера и Арета Франклин


DJ Премиер говори за Кристина, Арета и за новият му албум.
DJ Премиер е един от най-добрите хип-хоп продуценти, в някои анкети - най-добрия.
Напоследък с Кристина Агилера ряботят много, и то доста сполучливо.Да не забравяме, че той работи с Кристина и по-нейният последно издаден албум - "Back to basics".
"Миналата неделя тя ми се обади и ми каза, че Арета ще прави албум пълен с дуети и Кристина ще участва в един от тях.Помоли ме да го продуцирам. Аз й казах, 'Да, по дяволите!' защото съм голям фен на Арета.Кристина иска отново да се забавляваме, както когато правихме парчето " Ain’t No Other Man".Мислим, да направим нещо ново." Не наскоро DJ Премиер каза, че Кристина Агилера му е като по-малката сестра.
"Тя е много музикална.Много уважава хората.И е много готина - когато й бях на гости, играехме Super Mario, пиехме много скоч, със съпругът й пускахме стари дискове.В момента много я почитам.Ако някой я обиди, ще му сритам задника."