12 септември 2008

Кристина Агилера и Леона Левис


Леона Левис беше по-притеснена за партито след MTV VMA's отколкото за изпълнението си, защото бе възможно тя да види нейният идол - Кристина Агилера.
Леона не се притесняваше чак толкова за това как ще се справи на сцената на VMA's, имайки се на предвид, че я дават по телевизията и я гледат милиони хора.
Но 23-годишната създателка на хита "Bleeding Love" се паникьосала когато й казали, че е възможно да види отблизо Кристина Агилера.
Тя казва, "Бях по-нервна за партито след Видео музикалните награди.Вече бях пяла, а мястото беше пълно с известни личности.
"Точно когато бях готова да си тръгна организаторът на партито дойде и ми каза, "Кристина Агилера помоли да седнеш до нея, иска да те види.Там са и Парис, Миша Бартън..." Тогава гледах учудено докато асистентът ми не ме бутна до тях."