23 септември 2008

Интервю с Кристина за сп. Cosmopolitan


Както си спомняте, преди време бях пуснала една снимка на Кристина, която никой не знаеше от коя фотосесия е (тук).Сега се оказа, че снимката е част от фотосесия за списание Cosmopolitan.Долу е и интервюто за списанието.
Изглеждаш различно.Да не си променила външния си вид?
С визията си и с песните си описвам колко добре се чувствам сега.Музиката и визията ми винаги са били в единство. Малко забавих нещата с новата си визия, защото търсех вдъхновение.На пример, в момента обожавам поп изкуството.Виждал ли си рисунките на Анди Уархол, с всички тези ярки цветове?Те описват как се чувствам в момента: щастлива и пълна с енергия.Гледам на живота позитивно и това се отразява на всичко което правя.
Имаш хиляди фенове по света, ти самата имаш ли идол?
Знам, че това вече е клише, но моят идол е майка ми.Тя винаги ме е насърчавала да правя това което най-много обичам.Избрах да бъда певица, но ако например исках да стана учителка, знам, че майка ми пак щеше да ми даде пълната си подкрепа.
Какво научи от майка си?
Винаги да бъда честна и да не показвам емоциите си.С тези неща много добре мога да се опиша.Когато нещо ме безпокои, аз не го показвам.Често записвам емоциите и чувствата си в дневник.За мен това работи.Когато след време чета дневника си си казвам: защо съм била толкова разстроена за това?В старите ми дневници основното за което пишех бяха момчета.Това е абсурдно!Сериозно момичета, не оставяйте момчетата да ви завъртят главите.Те се държат с вас като с принцеси, но в друг момент изобщо не е така.
Колко важно е за теб да бъдеш секси?
Очевидно е, че обичам да се обличам предизвикващо.Някои хора мислят, че това е безполезно, но аз не мисля така.Радвам се, че съм момиче и искам целият свят да разбере това.Няма нищо нередно в това, нали?Толкова често попадам в светлините на прожекторите, че осъзнах, че трябва да играя ролята на модел за другите момичета.Искам те да разберат, че можеш да изглеждаш както си пожелаеш, но от друга страна красотата не е най-важното нещо.Вътрешната красота също играе важна роля.Мразя когато хората ми лепнат някакъв етикет.Добре, обичам червеното червило, но това не означава, че съм долнопробна.
Този септември пускаш своят втори парфюм.Защо направи още един парфюм вместо да направиш своя модна линия, като другите знаменитости?
Парфюмът те кара да се чувстваш добре, това е вид крайно докосване.Всички имат спомени свързани с някакъв аромат.Като "онази целувка през лятото с твоята любов" или "онзи път в дискотеката когато танцувах цяла нощ".Често се случва човек да запомни някой определен аромат цял живот, заради някаква случка.Това не е ли хубаво?
Помниш ли кой беше твоят пръв парфюм?
Не помня точно коя марка беше, но помня, че много се вълнувах за него.Бях много женствено момиче.Обичах да се гримирам и без парфюм никъде не излизах.Майка ми имаше един парфюм, в малка бутилчица, а капачката му беше във вид на топка.Беше много елегантен.Когато се сдобих със свой собствен, много се гордеех.Все още намирам старите модерни бутилки от парфюм за най-хубавите.
Как би описала своят нов парфюм, "Inspire"?
Женски!Когато се напръскаш с него започваш да се чувстваш уверен.Чувстваш се така сякаш можеш да превземеш целия свят.Много е важно момичетата да се чувстват добре в кожата си.Увереността прави някои хора доста секси.Наслаждавам се на момичетата по улицата които са уверени.
Кой е любимият ти цитат, който искаш да споделиш момичетата които четат Cosmo?
Имам голям запас от цитати на мобилният си телефон.Много ги харесвам.Това е последният който добавих там: "Този, който се осмели да върви по свой собствен път, никога не губи." Хубаво е, нали?Когато правиш това което искаш, или си с човека с когото искаш да си, нищо не може да се обърка.Не казвам, че е лесно да сбъднеш мечтите си, но трябва да правиш всичко възможно за да го постигнеш.