13 септември 2008

Интервюто с Кристина Агилера за сп. Citizen K


Кристина обича да променя външният си вид.Само преди няколко години тя бе едно упорито маце с пиърсинг по цялото тяло.Преди това тя беше типично "момичешко" момиче.След тези промени, тя се превъплъти в чаровна дама от 30-те години.А сега, тя е световно известна поп дива и добра и грижовна майка.Citizen K избра мястото за интервюто с Кристина да бъде домашното й студио, където тя прекарва повечето от времето си.Стените в студиото са украсени с много платинени дискове, награди и грамоти. Въпреки това, атмосферата в студиото е домашна.Кристина каза, че й е мъчно да се раздели със сегашната си прическа.Толкова я харесвала, че не можела да се сбогува с нея.Кристина е типична суперзвезда - страхотна усмивка и коректни отговори.А и се държи доста приятелски.
Първо, Кристина, искаме да ти благодарим за страхотната фотосесия която направи за нас.
Да, мисля, че свършихме страхотна работа!Харесвам Рувен Афандор (фотограф), страхотен е, затова снимките са излезли толкова хубаво.Между другото, той ме снима докато бях бременна, и затова резултати бяха удивителни.Мисля, че е възможно само с него.Плюс това, с него се работи много лесно, а това е важно, когато работиш с някого.
Защо харесваш да позираш за известни модни списания?
Обичам да работя с много хора които да се грижат за това как изглеждаш, за гримът ти, за облеклото или за бижутата.Мисля, че в мен все още има едно малко момиче, което обича да си играе с дрехите и да експериментира с гримовете.Също така това си е цяло изкуство, забавлявам се.Това изкуство е по-различно от музиката която правя.Музиката ми може да звучи необикновено, но аз не гледам света през нея.Вярвам, че музиката въздейства на външният ти вид.
В официалният ти сайт пише, че не си само изпълнител ами и продуцент.Какво значи това?
Всеки път когато започна да записвам нов албум аз отговарям за всичко - фотосесий, музикални клипове, турнета...
За новия ти албум ти си получила вдъхновение от поп изкуството.
Да, идеята ми е доста цветна.Ярки цветове, нещо в стил Анди Уархол.Луда енергия, шантав стил!Всичко това е за моите фенове.Превъплъщавам се в дете, за да видя света през очите на моя син.Опитвам се да разбера какво вижда той около себе си?Надявам се, това което вижда да е забавно и весело.
Говорейки за тенденции и изкуство, можеш ли да се свържеш с някакъв по специфичен стил?
Графити. Това е моят стил.Обичам артистите които са против правилата и това кое е редно.Това е все едно душата ти крещи.
Разкажи ми за работата ти със Стивън Уебстър.
Познавам Стивън Уебстър от доста време, но само преди няколко години решихме да направим нещо заедно.Той обръща внимание на подробностите, аз вярвам в таланта му.Имам много от бижутата му, той направи годежния ми пръстен, и пръстенът от снимката със сина ми. (тук) Дори имам микрофон който той е направил за мен.
Казаха ми, че толкова много си харесала бижутата на Стивън Уебстър, че си отказала да му ги върнеш?
Какво мога да кажа?Често ми се случва на фотосесий - ако си харесам нещо, го задържам и го не го връщам.Разбира се плащам за това нещо, не го крада.Да не дава Господ.Наистина ли очакваш да си губя времето докато обикалям магазини за бижута докато по мен търчат 10 папарака?Знам, че на някои известни личности това им харесва, но аз предпочитам да си избирам нещата от фотосесиите.
Сигурен съм, че имаш различен вкус към дрехите, обувките...
Обувките са ми слабост.Особено тези на Christian Louboutin.Имам толкова много негови обувки, че направо препълват стаята!Харесвам и тези на Vivient Westwood.В момента харесвам дизайнера John Galliano.Той е голям творец, елегантен и модерен.
Обичаш ли да ходиш на модни ревюта?
Ако имам свободно време, да!Обожавам модната седмица в Париж.Там си избрах сватбената ми рокля.Но реших да ми я ушие Christian Lacroix, той е страхотен артист.
Кога излиза новият ти албум?
Албумът ми "Greatest Hits" излиза към края на тази година.Той съдържа и няколко нови парчета, които са доста по-различни от предишните песни които съм правила.А новият ми албум ще излезе другата година, последван от световно турне!
Смяташ ли да минеш и през Русия?
Сега незнам.Но определено ще мина през Европа.Обикновено почваме от Европа, след това се връщаме в Щатите, а после отиваме в Азия.Цялото турне ще отнеме около година.
Имаш дете и домашно студио.Ти някога излизаш ли от къщата?
Не ми се налага да излизам.А и не искам.Това планирах докато купувахме къщата.Обожавам я!
Имаш ли някакви хобита за вкъщи?
Обичам да си пиша в дневника, да правя фото албуми.Това ме успокоява.Връщам се назад в детството.
Можеш ли да готвиш?
Уча се.Но трябва да си търпелив и да имаш време за това, а аз нямам нито едно от двете.Някой ден може и да се науча, сигурна съм, че синът ми ще ме пита за някои неща.
Къде обичаш да ходиш на почивка?
Любимото ми място на света е Япония.Със съпругът ми ходим там всеки ноември, и оставаме в малки хотели, чиито собственици са две жени, които малко приличат на Гейши. Обичам да ходя там през есента или зимата.Харесвам и Венис.Там е тихо и спокойно.Няма коли, а само лодки.Тях използваме като превозно средство.
Значи си фен на водата и на активността във водата?
Не много.Венис е единственото място което посещавам когато мисля за пътуване по морето.Аз обаче не харесвам обиколките по морето.Между другото, и плажове не харесвам.Не разбирам как хората могат да прекарват там толкова време.

1 коментара:

Анонимен каза...

super fotosesiq super intervuuuuu