02 юли 2008

Интервюто с Кристина Агилера за сп. Glamour



"Последният път когато интервюирах Кристина беше през месец октомври, 2006 год и тогава тя се подготвяше за световното си турне.След като изгледах репетицията й, ние поседнахме заедно в гримьорната й за да си побъбрим.Тогава тя беше признат работохолик с увлечение към аленото червило и към перфектно маникюирани нокти.Тя рядко ме гледаше в очите по време на интервюто.Каза ми, че се опитва да си събере мислите за малко.Тя изглеждаше така, сякаш избира думите си много внимателно.Две години по-късно аз срещнах доста променената Кристина: още щом я зърнах, първото нещо което беше различно в нея бе, че ме гледаше директно в очите.
Тя нямаше търпение да говори за 6-месечният си син, Макс, и за нейният съпруг Джордан, с когото са женени близо 3 години.Външният й вид също се бе променил.Тя беше с вързана коса и ми се извини, че ноктите й не са с маникюр.Но ние говорихме за кариерата й.Кристина тренира по 90 минути на ден за да се върне към предишната си фигура, да не говорим, че ще пуска нов парфюм който ще се нарича "Inspire", тя рекламира новата линия бижута на Стивън Уебстър, и дори работи по нов албум. (О, и да не забравим, че жената е все още нощна птица: ние се срещнахме в 10 часа през нощта, защото тя искаше да прекара целия си ден с Макс.) Какво още ново покрай нея - ами прочети!"

Glamour: ти очевидно се опитваш да се върнеш към предишната си фигура, така, че нека поговорим за твоите тренировки: боксирането, бягането, гиричките, коремните преси -това звучи брутално!
Кристина (смеейки се): Аз мразя тренировките, мислено си казвам да го правя.Мога да хленча, например да кажа: "Не мога да го направя."
Glamour: Значи ли това, че всеки път когато изхленчиш треньорът ти те удря с камшик?
Кристина: Не - не мога да работя с човек който ми посяга.Например тренирането не ме мотивира изцяло; обичам да ми е комфортно.Всичко което искам да казва треньорът ми е да казва мило, "Искам да направиш 200 обиколки с колело; карай направо и не спирай." Тогава аз ще знам, че тя е сериозна (треньорът) и ще мога да го направя.Започнах своите тренировки неспособна да правя лицеви опори.Сега вече мога да правя.
Glamour: Кристина, изглеждаш невероятно.За колко време промени фигурата си?
Кристина:Като перфекционист, каквато съм аз, моето отношение към това бе, да побързам колкото се може повече-исках резултати!Треньорът ми все казваше, "Дай си време, изглеждаш страхотно." Всички около мен ми казваха, че вече виждат разлика, но ти знаеш, че най-трудното нещо е ти да повярваш.Аз виждах корема си плосък и стегнат, и определено с мускули.
Glamour: Какво харесваш най-много и какво харесваш най-малко на фигурата си след раждането?
Кристина: Е, бях си направо ОК с гърдите! (Смее се.) Коремът ми беше най-напълнял след раждането.В края на бременноста си се чувствах наистина огромна- бях качила сигурно 40 паунда, което е много за моето тяло.Бедрата ми също се промениха значително.А краката ми станаха от размер 5 към размер 7.И сега благодаря на Господ, че отново са си нормален размер.Щях направо да се депресирам ако трябваше да се оттърва от цялата си колекция от обвуки!
Glamour: Нека поговорим за албумът ти: можем ли да очакваме, че отново ще се промениш както при албума "Back to basics"?
Кристина: Аз неотдавна почнах да го правя, но мога да ти кажа, че този албум целият е за забава.Ще покажа поп изкуството, изкуството на Анди Уархол.Така че той ще звучи забавно и бързо, и също така, целият ще е цветист, което ще се върже с новият ми парфюм, Inspire.
Glamour: Уархол, поп изкуство: ще има ли много мелодии за него?
Кристина: Искам да бъде изненада! Но също така ще има и модерни елементи, които идват от любовта ми към Токио.
Glamour: Искам да живея там!
Кристина: Наистина! Аз и Джордан сме ходили там на почивка.Там има много силно усещане и енергия.Има безброй хора които ходят около теб-неуписуемо място е!
Glamour: Как ти реагираха хората от Токио? Сигурно са полудели.
Кристина: Знаеш ли кое му е хубавото? Аз съм дребничка, така, че просто си слагам качулка или шапка и се прикривам.
Glamour: Какво?Това изглежда невъзможно!Но как това да си нова майка повлия на музиката ти?
Кристина: Абсолютно повлия- малкото ми момченце вдъхна нов живот в мен.Това е една от причините новият ми албум да е "по-игрив".Говорих откровено за домашното насилие и как го преживях докато растях.
Glamour: Това да си нова майка накара ли те да хванеш общото внимание за децата с които са злоупотребявали?
Кристина: Да- разбира се ти имаш милост към децата, но когато имаш свое собствено, ти показваш много дълбоки чувства.Така че съм мотивирана да говоря за това; ще върша повече благотворителна дейност; ще помагам на децата да намерят по-безопасни домове.
Glamour: Въпреки твоето трудно детство, ти порасна като личност.Какво мислиш за хората от твоята индустрия, например Ейми Уайнхаус?
Кристина: Аз не съм съдия, така че не мога да коментирам зад гърба на хората.Лично за мен, мисля, че имам силно чувство.Моята майка ме караше да повярвам, че моят талант е дарба и благословия.Но аз определено направих грешки които повече няма да повторя.
Glamour: Например?
Кристина: Когато бях на 21 и работех по албума "Stripped", бях доста смутена за някои списания които писаха за моето минало.Купонясвах много-както правят много хора на тези години- и направих доста вредни неща.Но бях способна да си кажа, "Няма проблем, продължаваме."
Glamour: Но поради някакви причини, камерите не са те снимали докато правиш тези неща.
Кристина: Слава богу! (Смее се.)
Glamour: Навярно сега не можеш да избягаш от това.
Кристина: Не мисля така. По телевизията дават риалити предавания които показват луди неща които известните личност правят.Мисля, че точно заради тези неща те процъфтяват.
Glamour: В днешни дни как успяваш да избягаш от папараците?
Кристина: Много хора не искат да бъдат снимани.Направих преднамерен опит да задържа камерите далеч от моето семейство.На другия ден папараците срещнаха съпруга ми на улицата и му казаха, "Човече, знам че новата ви къща е голяма, но се опитвам да ви снимам от месеци-вие никога няма да напуснете тази къща!" И е вярно: Бих излязла вечер, след като съм прекарала деня със сина си, но през деня аз го извеждам на разходка в задния двор, където папараците не могат да ни снимат.
Glamour: Това да си майка промени ли твоето отношение към твоята майка?
Кристина: Осъзнах нещата които тя е правила за мен.Тя е имала трудно детство, и мисля ,че тя иска да е сигурна, че е свършила с брака си с грубиян.Моята майка постоянно се раздава, дори прекалено, едва ли не забравя за самата себе си.Така, че аз внимавам и отделям време и за себе си.По-точно ще се променя за Макс.
Glamour: Как ще намериш време за себе си?
Кристина: Очевидно нямам нищо за вършене днес- сега не ти е позволено за ми гледаш ноктите!
Glamour: Как появата на бебето промени връзката ти с Джордан?
Кристина: Новината за бебето дойде неочаквано.Ние с Джордан ще сме заедно завинаги.Връзките и добрите бракове са нещо като учебен процес.Така ние порастваме.Ние сме страхотни съотборници.
Glamour: И как продължавате все още да сте секси в тези дни?
Кристина: Ние с Джордан искаме да сме сигурни, че си имаме "нощи само за мама и татко".Това ни е първо дете, очевидно, но има някои неща за които трябва да си сигурен: Само ние знаем, че сме в добри ръце.Можем да излезнем късно вечер и да пийнем няколко напитки.И когато се приберем вкъщи, намяламе светлините и си правим нашата работа-и няма да споделям повече от това!