20 юли 2008

Красотата на Кристина Агилера


Изглежда се забавляваш с направата на прическата и гримът ти.Кога започна всичко това?
Винаги съм била момичешко момиче.Като бях малка често си играех с гримовете на майка ми.Гримовете ме привличат още откакто съм се родила.
Разкажи ни за твоят предстоящ нов парфюм, "Inspire".
Търсех моя аромат.Искам когато се напръскаш с този парфюм да излъчваш сексапил, и въпреки това да се чувстваш добре в кожата си.Комбинацията на парфюма e от тубероза, фрезия.
Мислиш ли, че жените ще се пръскат с твоя парфюм всеки ден?
Разбира се!Бременноста направи носът ми много чувствителен към непознати миризми - особено това как миришат другите хора.Никога не знаеш кога ще попаднеш с такъв човек в една стая, така че е по-добре да си в безопасност.
Как още майчинството промени външния ти вид?
Може би майките нямат много време да се грижат за външният си вид, но въпреки това те греят, сигурно заради щастието вътре в тях.Мойто малко момченце освети целия ми живот.
Какво ще кажеш за прекаленото внимание към външния вид?
Не съм чак толкова луда по гримовете.Искам да имам хубави корени и да се грижа за кожата си.
Как би описала външният си вид?
С всеки нов албум аз се променям коренно.Обичам да пробвам нови неща и да не се взимам твърде насериозно.