07 октомври 2008

Кристина: "Няма да се променя само защото съм майка"


Кристина Агилера сподели, че няма да променя характера си, само защото има дете.
Тя казва, че майчинството не я е променило като личност.Изпълнителката каза, че няма да поема по "безопасния път" само защото 10-месечният й син може да я види.
Тя разкри пред Daily Star: "Майчинството не ме е променило.Искам да бъда страхотна майка, и аз мога да бъда, но също така искам и да покажа на сина си коя съм аз, а не, че аз съм жената която му сменя памперсите и го кърми."
Кристина казва, че изпълнението й на Африканският фестивал ще е второто й откакто е родила и, че "ако се случи изпълнението й да бъде похотливо, нека да бъде!"
Тя добавя: "Това ще е второто ми изпълнение откакто родих и нямам търпение да видите пълното шоу на Кристина. Добре е да балансирам действията си като майка.Но Макс е вдъхновението ми за новата ми музика, новото ми звучене и дори за новия ми външен вид.В момента всичко се върти около забавлението и енергията."
Кристина в момента работи доста, но казва, че прави нещата стъпка по стъпка.
Тя споделя: "Не съм фен на работенето.Но в момента подготвям издръжливостта си, мина доста време от последното ми голямо шоу."