22 май 2008

Интервюто за US Weekly с Агилера


Чувстващата "вид реализиране" след свалянето на 40 паунда след раждането на синът си Макс, Кристина Агилера седна и сподели с списание "US Weekly" за предишните си изкушения, виждайки промяната във фигурата си докато е била бременна, за кърменето, и за развитието на 4-месечният Макс Лирон.
Какво прави виждайки промяната във фигурата си по време на бременноста?
Нищо не можех да направя но свикнах.Просто исках най-доброто за моето бебе.
Как се е задоволявала докато е била бременна?
Боже мой, бонбони! Имах неустоимо желание да ям бонбони към края на бременноста си.Дори си направих снимка с големия ми корем, където съм обградена от купички с бонбоните които харесвам.
Нейните диети и тренировки:
Кристина вдига тежести, разтагя се и прави други упражнения, пет дни в седмицата, заедно със своя треньор, Тий Сордж.Шест дни в седмицата тя се храни с зеленчуци и зърнени храни, след което тя почва да кърми, консумира около 1770 калории за да запази млякото си стабилно.Неделите са нейните измамнически дни когато яде почти каквото поиска. Отначало започнах по забавен режим, слушах тялото си за да съм сигурна, че не прекалявам.Чуствам реализиране.Аз съм силна.Когато чустваш тялото си силно, си по-мотивиран да правиш гимнастика и каквито и да е упражнения!Няма значение дали си дребен или едър.Храната е е нещо като действащо успокоително.Първият път когато имах сериозен ангажимент, качих килограми. Харесвам храни като печени картофи и бифтек.Обожавам южняшка храна: пържено пиле, макарони със сирене.Никога не се лишавам от такива храни, по-скоро слагам лимит на вредните храни които харесвам.Например, обожавам бял хляб!Но не го ям.Най-трудното нещо е да нямаш това което искаш точно когато го искаш.
За подкрепата от съпруга си Джордан Братман:
Когато имам "измамнически" ден и си казвам "Божичко, не трябва да ям това" той казва, "Скъпа, изглеждаш удивително.Просто го изяж." Имам хора които са наистина позитивни , и съпругът ми е един от тях.
Кристина, която е гледала как баща й бие майка й, споделя за това как избрала Джордан, и как се надява това което преживяла като дете никога да не се случи на Макс.
Взех важно решение за това за какъв човек да се омъжа, знам, че той не е избухлив и никога не би ме наранил.Имали сме много разговори помежду си преди, за да съм сигурна, че съм в позиция да се омъжа за някого който никога, в какъвто и да е случай, вид или форма, ще посяга на детето ми точно както и на мен ми посягаха.
Последните неща които Макс е правил:
Когато го гъделичкаш или му правиш смешна физиономия, той винаги реагира.Той има един от забавен кикот, който си засулжава да чуеш.Също така е доста отзивчив спрямо музиката.Мисля, че е от гените!
Най-добрата част от това да си майка:
Господи, виждайки как единственото нещо което обичаш от все сърце и което ти си създал живее и диша е наистина невероятно.
Още деца?
Абсолютно.Не мога да кажа кога, не планирам такива неща.Може би по време на следващото турне!