03 май 2008

Дълго интервю с Кристина Агилера


Как се справяш с майчинството?
Невероятно е, знам, че съм напълно щастлива.Мисля, че това е първия път в живота ми когато се чуствам така.Разхождам се около къщата с великолепния ми съпруг Джордан и бебето ми и съм толкова щастлива, че имам тази непроменлива усмивка на лицето си.
Изглеждаш страхотно.Трудно ли беше да си върнеш предишнат фигура?
Не съм се върнала напълно към предишната си фигура, но в момента харесвам тялото си.Съпругът ми също го харесва.
Как се чустваш далеч от Макс правейки новият си албум?
Имам си студио вкъщи така, че няма проблем.Няма нужда да се отделям от бебето, няма нужда да напускам къщата.Всичко което ми трябва е само да отида до студиото.И домашното ми студио е мястото, където работя по моя следващ албум.
Това да си майка промени ли те?
Да, промени ме.Невероятно е да имаш бебе.Страшно съм щастлива сега, със семейството ми в новата ни къща.
Преди време ти разказа, че с Джордан си имате "голи недели".Свърши ли се вече с това сега, когато имате бебе в къщата?
Мисля, че е важно все още да правим някои неща които правихме преди Макс да се роди.Важно е за Джордан и мен да имаме време и за самите себе си.Така ще има равновесие.
Как се чустваш сега, като гледаш твои стари мръснишки клипове като "Dirrty", сега когато си майка?
Винаги ще гледам старите си видеота с гордост.Мисля, че те са важна част от кариерата ми.Те служат за това честно да показваш какво е да си жена.Лично за "Dirrty" клипа, аз съм горда, че бях достатъчно смела да направя такъв смел избор.
Ще вземаш ли Макс със себе си когато тръгнеш на турне?
Разбира се.Той ще бъде моето малко импресарио!Той може да бъде зад кулисите.Ще бъде страхотно.Ще бъдем доста пътуващо семейство.На предишното турне Макс беше вътре в мен, а за следващото той ще бъде с мен в буса.
Вашия нов дом е предишната къща на семейство Озбърн в Бевърли Хилс.Шарън и Ози са направили доста насилнически декори.Направи ли промени?
Направих доста.Беше доста хубаво да ремоделирам цялото място.Но исках къщата да е точно каквато я исках.Имах много планове.Миналата година късах страници от списания за да разбера как искам да изглежда домът ми.
Как искаш да изглежда?
Искам нещо елегантно, релаксиращо и красиво.Имам много различни теми в къщата.Имаме си Мороканска стая защото обожавам разкошните блестящи цветове.Имаме много стаи в стил rock'n'roll.Стаята на Макс е много спокойна, възхитителна и много уютна.
Ти си известна с правенето на предприемчиви модни изложения.Имаш ли специална част от къщата за всички твои дрехи?
Старата стая на Джак Озбърн е нещо като мой гардероб.Имам малка стаичка там, и когато поглеждам вътре, виждам всичко и си го представям, точно както го искам.Най-невероятното нещо е мястото ми за бижута.Искам просто да седна там и да разглеждам бижутата си един по един.Имам си нещо като склад за аксесоарите, и вече дори забравих половината от нещата които имам!
Значи си вярващ на това, че бижутата са най-добрия приятел на едно момиче?
Разбира се.Няма нищо по-приятно от това да прекараш деня с прелестни бижута по тялото си.
Гориш ли от нетърпение да имаш още деца в бъдещето си?
Не можеш да си убеден във всичко, така, че не искам да казвам всичко, но мисля, че ние определно ще продължим да опитваме.
Звучи сякаш семейният живот те ухажва.
Никога не съм мислила, че животът ми ще бъде толкова хубав.Дори не съм го сънувала.Всяка сутрин се събуждам щастлива.