05 февруари 2008

Първото интервю на Кристина Агилера след раждането


Кристина Агилера ще пее за новото DVD,Back to basics:Live and down under,тази вечер.Когато Райън я пита защо е пуснала DVD-то толкова скоро след раждането на Макс,тя отговаря:
- Щях да полудея да седя само в къщата!Хубаво е да излезеш за малко.
След като Райън я поздравява за новото попълнение към семейството,той я пита за 3-седмичния Макс.Кристина отговаря:
- Той прави учудване.Той всъщност е невероятно,НАЙ-невероятното нещо на света.Всяка седмица се случва нещо ново.Той се променя постоянно,правейки тези невероятно сладки неща.
За помощ, Кристина и Джордан все още имат съдействието на медицинска сестра, и разчитат на семейството и медицински професионалисти.
-Аз имам съдействие от много хора.Моята свекърва ми дава много съвети.Макс има страхотни доктори, и страхотен педиатър, а моят OB ми дава много информация за бебето. Аз и Джордан задаваме страшно много въпроси,аз забравих половината от отговорите, но съпругът ми Джордан се справя отлично.
8 дни след раждането Макс е кръстен и обрязан.
-Той наистина беше обрязан!Беше наистина интересно защото аз не съм евреин, но съпругът ми е!Всъщност той повдигна въпроса за обрязването.Аз нищо незнам за хората които са евреи,затова нямах ни най-малка идея за обрязването, и за всички еврейски празници.Всичко е учебен процес за мен.На обрязването ние поканихме малко хора.Разбира се, ние не сме такава не-общоприета двойка затова празнувахме обрязването и имаше балони с пенис навсякъде.
На въпроса за нейния провал за обяваването на бременноста си,Кристина се смее и обяснява:
-Хората мислеха, че искам да запазя тази голяма тайна за дълго.Всъщност просто не исках да я обсъждам.Просто сметнах, че това си е лично.
Кристина, доста известна с промяната на облика си с всеки нов албум, сподели , че бременноста и раждането са я вдъхновили по много начини.
Вие знаете, че аз бях в третия месец когато записвахме DVD-то.Странно е да го гледаш, и да знаеш че тогава аз бях с това малко човече в корема ми.Затова DVD-то е специално.Много съм много напрегната за моя следващ албум.По-скоро съм развълнувана.
Беше невероятно нещо, между бременноста и раждането, затова имам много да казвам.Искам да се забавлявам със следващия ми албум.Не мога да кажа твърде много.През последните девет месеца размишлявах много.Вие знаете как обичам да се развивам с всеки нов албум.Следващият ми албум ще бъде изцяло за мен.Новото мен.